.comment-link {margin-left:.6em;}
Adverteren bij Daisycon



vrijdag, september 17, 2004

Coca Cola Belgiƫ pakt binnenkort uit met photography cans. Op enkele honderdduizenden blikjes Coke light wordt werk van zeven Belgische fotografen afgebeeld.

De bekendste fotografen die aan het project deelnemen zijn Lieve Blancquaert, die onder meer voor Knack werkt, en Stephan Vanfleteren van De Morgen.

Ook de Mechelse fotograaf Guy Kokken voelde zich aangesproken door het concept. Daarnaast laten ook fotografe en videokunstenares Marie-Jo Lafontaine, Marco Mertens van Humo en modefotograaf Etienne Tordoir hun beeld over het thema 'Verleiding' inblikken.

De photography cans zullen niet te koop worden aangeboden, maar gedurende enkele maanden op nog niet nader genoemde plaatsen worden uitgedeeld. Op 30 september wordt de Limited Edition Coke light aan de pers voorgesteld.

Bron: HBVL.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?